PTT başvuruları genellikle internet üzerinden yapılıyor ve çeşitli sınavlar ile mülakat süreçleriyle tamamlanıyor. PTT’de kariyer yapmak isteyen adaylar, personel alımına dair güncel duyuruları yakından takip ediyor. PTT personel alımında aranan başvuru şartları, tarihleri ve süreçle ilgili detayları sizin için paylaştık. İşte PTT personel alımına dair başvuru koşulları ve tarihler hakkında bilgiler…
Kişiler gerekli şartları taşıdığı takdirde kurumların uygulayacağı sınav veya mülakatlara katılım sağlayarak, başarı sağlanması halinde belli bir kadroda işe alınacaklar. Aynı zamanda her yıl PTT kendi web sitesi üzerinden ya da konuyla alakalı farklı sitelerinde alım yapılacak personel sayısı ile vatandaşları bilgilendirmektedir. PTT iş başvurusunda bulunmak isteyen adaylar için gerekli detaylar şöyle;
PTT iş başvurusunda bulunmak isteyenlerin takip etmesi gereken ilk adım PTT resmi web sitesinden başvuru alanlarını tercih etmektir.
Başvuru sırasında adaylar, seçecekleri alana göre tek bir seçimde bulunurken, kazandıkları puanlara göre değerlendirilmeye alınacakları belirtiliyor.
Öte yandan sınava katılmak isteyenler sınav için yatıracakları bir miktar parayı Ziraat Bankası veya PTT web sitesi üzerinden yatırabilecek.